poniedziałek, 20 stycznia 2014

Zawieszam... chwilowo

Taaa, pewnie każdy po tytule się domyślił co się dzieje. Mianowicie chwilowo robię sobie przerwę od tego bloga. Przepraszam, ale brak czasu. Wrócę pewnie gdzieś za miesiąc. To też informacja dla oceniających. Blog nie jest zawieszony na stałe. Mam też do was pytanko. Czy chcecie, by zrobić z tego fantasy? Ja osobiście jestem za, bo kocham fantastykę, ale jak wy??? Oczywiście nadal będzie to thriller..., ale fantastyczny ;). Jeśli się zgadzacie napiszcie o tym w komentarzu.Uwzględnię każdy głos. Naprawdę będzie mi łatwiej ogarnąć to opowiadanie, a nie chcę was tracić tylko dlatego, że nie czytacie fantasy.
Pozdrawiam i życzę udanych ferii :*.

6 komentarzy:

  1. Ooo, jestem za!
    Chętnie poczytam jakąś fantastykę, może mnie natchnie do mojego opowiadania.
    Czekam na BIG powrót :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hej poleciłaś swojego bloga, na moim o tu > http://troublemakerimagine.blogspot.com/2013/11/rozdzia-6.html
    :) więc postanowiłam zajrzeć. bardzo fajnie piszesz! też kocham fantasy, więc ja jestem za! :))
    x

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam. Twój blog jest u mnie drugi w kolejce (weryfikator.blogspot.com), a ocenę pierwszego powinnam wystawić gdzieś do końca pierwszego tygodnia ferii najpóźniej, więc chciałam się z wyprzedzeniem zapytać, czy mimo zawieszenia bloga jesteś zainteresowana oceną.

    Pozdrawiam,
    Malcadicta

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję za nominację, ale niestety nie odpiszę na nią, bo nie czytam tyle blogów, aby nominować i po prostu jakbym odpowiadała to wypadałoby kogoś nominować.
    Pozdrawiam - Literka

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej!
    Na weryfikator.blogspot.com pojawiła się już ocena historii Taylor. Zapraszam do przeczytania.

    Malcadicta

    OdpowiedzUsuń

Layout by Elle.

Google Chrome, 1366x768. Terriblecrash, KrypteriaHG, Inconditionally, Lindsay Hansen.